Haha Hihi Haha Ho

Idag är det första dagen på veckan jag är ledig. Guuud sååå sköööönt säger jag. Jag har redan hunnit ätit tjock mat och sovit lite. Fan var projektet tär på mig, står hukad över ett bord hela tiden och klippa typ, dock är jag lite stolt över oss själva, vi gjorde nästan klart allt idag så vi är klad ponni. Lite kvar imorgon men på söndag fan då smäller det, jag är inte orolig någonstans.

Annars så har jag sprungit runt idag, var nere och åt på stan med mina klasskompisar eftersom det var äcklig mat i skolan och vi hade ett möte på sinclair med danseleverna när vi egentligen hade lunch, jag åt en hamburgare på pingvin, jag som ska vara snygg inför beach 09 liksom. Men aja, några spinningpass till och det kommer se fint ut igen.

Imorgon ska jag vara tjock med Nathalie tror jag det var snack om. Men vi får se, kanske kollar på en film eller nåt. Aja, nu jävlar ska jag plugga matematik, på Onsdag är det avtentning på Matte A, sen har jag bara Praktisk Marknadsföring A och Projekt och Företagande kvar sen är alla kurser som ska avslutas nu till julen klara. Förövrigt lyssnar jag på Circus, asså Britneys nya skiva och jag älskar den mer och mer för varje gång jag hör låtarna på den. Favoriten just nu är If You Seek Amy.

Ojj vad långt inlägget blev och det är i princip bara bajs, aja, jag avslutar med en bild :D, inte den bästa men aja.



Ha det bra och håll till godo, kommer in ett "Idag hatar jag" nån gång framöver ;).

Kommentarer
Postat av: Karin

tss, du går ju aldrig på spinningen :)

2008-11-27 @ 21:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0