Dagens you know

Sitter här nu liiite för sent och bloggar. Borde egentligen sova eller typ göra nåt annat viktigt så som min matteuppsats, engelskauppsats, spanskaläxa eller samhällsläxa. Men usch så tråkigt det är med sånt, haha. Iallafall, idag så var idrotten inställd, eller vi hade självstudier på anatomi, men alla gör det nu ikväll eller så har de redan gjort det och tog istället sovmorgon - men inte vi som läser språk. Så istället för att ha sovmorgon till kl 1 så skulle jag gå på spanskalektion kl 8.30. Dock försov jag mig, eller jag snoozade och sen tänkte jag "jag stänger av den och går upp" men råkade sommna om, och vaknade 10 typ och stack till skolan. Skulle "plugga" med kim, men vi spelade lite WC3 istället.

Sen flöt dagen på som vanligt, datakunskap där det var fler Butiksledningselever än Skönhet och hälsa, haha, och sen hade vi lite samhäll. Och sen efter skolan så tog jag med mig Emelie till gymmet för att pumpa ur henne lite svett, det var trevligt :). Och när vi ska gå därifrån ser vi ingen mindre än Frida Fjellman, ni vet tjejen som springer runt på skolan och gör lite allting.



Och nu sitter jag här och har ångest över hur lite jag pluggar. Men aja, det fixar sig alltid som Robin skulle sagt.

Appropå det, ingen som kan ge mig lite inspiration om hur jag ska göra Engelskan? Jag ska skriva en reflektionsuppgift om USA-valet, jag får skriva om vad jag vill, och jag vet inte vad. Cepejobbigt.

Aja, ska la sova snart, puss på bloggläsarna.

Kommentarer
Postat av: en smart skönhet och hälsa brud

John jag har samma problem som dig, engelska uppsatsen hårt upp i någons röv, typ.

2008-11-13 @ 00:01:44
Postat av: Julia

shit, känner dig till 0, vad gör jag här?

Men skriv om hur odemokratiskt det är. Med elektor valet och så. Det är typ så att i vissa stater får man inte rösta om man har sutit i fägelse. Valet sker på vardagar och folk behöver¨åka långt för att rösta och stå i kö. Den fattigare befolkningen har inte råd att förlora sina jobb och strategiskt placeras vallokalerna ut så att de från de dåligare områderna behöver köa i timmar. Folk från finare områden behöver bara köa typ 5 minuter...





Finns massa sånt typ.

Beskriv systemet lite allmänt också

2008-11-13 @ 18:28:31
URL: http://skrikochpanik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0