Kul samhällsprov

Idag så.. aa.. jag sket i spanskan helt enkelt, så när jag står och gör mig i ordning ringer min rektor mig och jag typ nemen vafan liksom, och han frågade liksom vad jag gjorde och jag sa som det var, att jag stod och fixade mig, och han tyckte att jag skulle vara på italienskan, men huvudsaken att han ringde var att jag skulle få ett specialuppdrag tillsammans med Rebecka och Jana (fridaelever!). Vi skulle nämligen åka till en skola som inte har den här "gemensamma policyn" som uddevallas grundskolor har, så vi fick åka till Stora Höga där de skulle ta emot oss med öppna armar. Tanken var att vi skulle komma kl 10 och gå runt till alla klasserna och berätta om hur underbar våran skola är, men vi kom lite försent av olika anledningar, så det blev inte så, men vi fick en liten stund i elevcafét, så där stod vi och snackade med elever och chillade liksom.

Sen stack vi tillbaks till skolan, och jag skulle ha samhällsprov, jag har lite ångest över att jag inte pluggade mer. Det gick lite sådär faktiskt. Och nu har jag sovit lite istället för att plugga så det lär bli en sen natt med engelskan. Det är lite skönt att ha alla proven samma vecka, för sen blir det verkligen lov liksom, ska bli så jävla skönt.

Aa, juste, fick MVG i Praktisk Marknadsföring och Projekt & Företagande! Fyfan vad nöjd jag är! :D Säg grattis!



Och såhär roligt kan man ha i photoshop. Pusshej!

Kommentarer
Postat av: fanny

fan va snygg bild!!!

2008-12-18 @ 09:38:44
URL: http://fannylamberg.blogg.se/
Postat av: Sara Cederborg

Häftig bild! och.. grattis

2008-12-25 @ 16:15:45
URL: http://projectstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0