Julestjärna

Igår slog det mig; det är bara två dagar kvar till julafton. Men endå så längtar jag inte speciellt mycket, snarare tvärt om - att jag vill att det ska ta lite längre tid fram tills Julafton. Jag har inte julkänsla någonstans i kroppen, jag tror det är på grund av vädret, förra året var ett bakslag eftersom det knappt var snö här på västkusten, men i år är det ju pinsamt, jag kan ju knappt ha på mig stickat utan att svettas. Mnae, ingen jul som sagt, och då bor jag endå med en överambitiös julpyntare som har ställt tomtar i husets varenda jävla hörn, mitt rum har hon inte fått rört dock, jag har en stjärna i fönstret och det räcker för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0