Jag har slitit som en jude

Så, igår blev det inget bloggande eftersom jag var helt jävla slut efter att jag hade varit Klubbvärd för Gallerix. Tänkte dra igenom lite snabbt hur gårdagen gick till.

Först kom jag dit, först i min grupp, vi skulle vara 4 st och sen skulle 2 vara ute vid pulkabacken och de andra 2 inne i gallionen och vara klubbvärd sen skulle vi byta av varandra. Iallafall, jag var den enda som var där kl 10 som vi skulle, kul tänkte jag liksom, sen fick jag reda på att pulkbacksfan inte var fixad, så det skulle Kim göra och Jonathan trodde vi skulle ses i skolan, men han kom sen, och Patrik den fuckern kom aldrig. Iallafall, jag och Jonathan stod utanför Gallerix iklädd fan sveriges fulaste jävla tröja och en ram. Asså, jag tror det har varit lite skum kommunikation mellan skolan och gallerix för de trodde typ vi skulle gå runt och skrika "kom och köp" liksom, medans jag fått information om att vi skulle stå och vara glada och prata om alla specialerbjudan de hade idag.

Jag är inte alls bitter, men det värsta var att skönhet och hälsa fick de roligaste butikerna, åhlens, kicks och lindex, medans vi på Butiksledning fick fucking Gallerix, tantaffären, det enda erbjudandet de hade var "köp 3 ramar betala för 2" och asså vem fan köper ramar? Och när vi kom dit på morgonen, de typ "här, spring runt med den här tröjan, det var den fulaste tröjan vi hittade, vi hittade den i en kontainer, och ta den här ramen runt huvudet". Det var inte roligt alls, möjligtvis när jag sprang runt till mina skönhet och hälsatjejer och pratade typ, men asså, aa, jag menar jag ville ju få utarbeta lite personlig försäljning, inte gå runt och se ut som en pajas.

Och sen eftrer vi hade varit på gallionen så stack jag och folk till Köket och åt mat, eller aa, mackor typ, gott och välbehöft som satan, och sen stack vi till Studio 32 och kollade på julberättelsen av Charles Dickens. Den var rätt tråkig, men sån är typ all teater, jag måste bli mer kulturell känner jag.

Iallafall, tjejerna fick sminka mig och ge mig en blå stjärna med svarta konturer och glitter, såhär fin var jag.



Hoppas ni hade en trevligare torsdag än mig.

Kommentarer
Postat av: Linnea*

fint ?

2008-12-12 @ 15:13:31
URL: http://princessbling.blogg.se/
Postat av: Julia

Låter som om någon är pissed off^^

Men man kan kanske inte förvänta sig roliga uppdrag hela tiden, det gäller ju inte svika dem som har "hyrt in dig" bara för att det är ett sugit jobb.

2008-12-12 @ 16:08:25
Postat av: belinda

hmhmm.. Jag som måladee :D Och princessblingarn verkar lite tveksam om min målning, men jag gillare :D

2008-12-12 @ 16:19:06
URL: http://misstricky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0