Everyone knows that's how you'll get famous

Är nu hemkommen från gymmet, körde mage och rygg idag, jag är duktig as hell! Aja, nu sitter jag och pluggar lite Praktisk Marknadsföring, sen blire väl att gå ner och se om det finns nåt gott att äta, mysig hemmakväll liksom.

Och jag ser fram emot nästa vecka asmycket :D, på måndag ska vi träffa olika butiksfolk från gallionen och sen ska vi "få" en butik var och vara klubbrepresentanter för den butiken, så ska vi senare på torsdag gå runt och sälja in folk i "vår" butiks klubb då, kommer bli askul! Jag får klä mig varmt bara, vara utomhus 8-16 liksom, haha, aja, såhär ser jag ut nu för min mycket händelserika kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0